JM Modern HikaShop - шаблон joomla Видео
SGS

Az Analitikai és Orvosi Műszerkereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság(továbbiakban: ANAMED Kft. vagy Társaság) fő feladatának tekinti, hogy az egészségügy magas szintű munkáját világszínvonalú készülékek forgalmazásával, és e készülékek biztonságos üzemeltetéséhez szükséges szervizháttér biztosításával segítse.

Az ANAMED Kft. folyamatosan javítja szolgáltatásainak minőségét, és igyekszik azokat a lehető legteljesebb mértékben a vevői elvárásokhoz igazítani. Az ANAMED Kft. ügyvezető az Ügyfelek fokozottabb elégedettségének elnyerése céljából biztosítja az ANAMED Kft. minőségirányítási rendszerének működését, és a tevékenységének minőségéért felelősséget vállal..

E célok elérése érdekében az alábbi főbb feladatokat tűzi ki:

  • Belső folyamatok hatékonyságának növelése, melyen keresztül a vevői igényekre rövidebb idő alatt pontosabb válaszokat lehet adni,
  • Ügyfélkör bővítése és a visszatérő Ügyfelek arányának növelése az alábbiak révén:

Ä  vevői elégedettség növelése,

Ä  vevői igények maximális teljesítése,

Ä  reklamációk arányának csökkentése.

  • Gazdasági mutatók javítása és a piaci részesedés növelése mellett a szolgáltatások minőségének emelése.

A fenti célok maradéktalan megvalósulását szolgálják az alábbiak:

  • ANAMED Kft. munkatársai megbízható, gyakorlott szakemberek,
  • tudatában vannak a minőségi követelmények fontosságának és a minőségirányítási rendszerben leírtakat napi munkájuk során következetesen alkalmazzák,
  • minőségirányítási rendszer előírásainak betartását a minőségirányítási vezető és a szervezeti egységek vezetői közvetlenül felügyelik.

A Társaság a minőségcélok kitűzésével elkötelezi magát a folyamatok és a működési hatékonyság, valamint a minőségirányítási rendszerfolyamatos tökéletesítése, fejlesztése iránt.

Kiemelt szempontnak tekinti a szolgáltatásoknál a környezetvédelmet, törekszik a környezetet kímélő orvosi műszerek és fogyóanyagok, technológiák alkalmazására.

Az alkalmazott minőségirányítási rendszer biztosítja az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány előírásai szerinti működést, amely rendelkezéseinek betartatásáért a Társaság vezetői és munkatársai egyaránt felelősséget vállalnak.

Mind a tulajdonosok, mind a vezetők, mind a munkatársak elkötelezettek az alkalmazható követelmények teljesítése iránt és meggyőződésük, hogy a folyamatosan megfelelő minőségű, Ügyfélközpontú szolgáltatás hosszú távú befektetés, amely a piacon való maradás egyik legfontosabb alapkövetelménye.

Budapest, 2017. január 15.

Groó Géza
ügyvezető igazgató

 

Tanusítvány letöltése

Felhasználói élmény fokozása és célzott hirdetések kiszolgálása érdekében, valamint kényelmi és statisztikai célból weboldalunk adatokat (sütiket) tárol a készülékén és webszervereken. Abban az esetben, ha hozzájárul a sütik használatához, kattintson az „Elfogadom” gombra. Részletesebb információt Adatvédelmi tájékoztató oldalunkon talál.