Az Analitikai és Orvosi Műszerkereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság(továbbiakban: ANAMED Kft. vagy Társaság) fő feladatának tekinti, hogy az egészségügy magas szintű munkáját világszínvonalú készülékek és berendezések forgalmazásával, valamint ezen készülékek és berendezések biztonságos üzemeltetéséhez szükséges szervizháttér biztosításával segítse.
A Társaság folyamatosan javítja szolgáltatásainak minőségét, és igyekszik azokat a lehető legteljesebb mértékben a vevői elvárásokhoz igazítani. Az ügyvezető az Ügyfelek fokozottabb elégedettségének elnyerése céljából biztosítja a Társaság minőségirányítási rendszerének működését, és a tevékenységének minőségéért felelősséget vállal..
E célok elérése érdekében az alábbi főbb feladatokat tűzi ki:
- Belső folyamatok hatékonyságának növelése, melyen keresztül a vevői igényekre rövidebb idő alatt pontosabb válaszokat lehet adni,
- Ügyfélkör bővítése és a visszatérő Ügyfelek arányának növelése az alábbiak révén:
- A vevői elégedettség növelése,
- A vevői igények maximális teljesítése,
- A reklamációk arányának csökkentése.
- Gazdasági mutatók javítása és a piaci részesedés növelése mellett a szolgáltatások minőségének emelése.
A fenti célok maradéktalan megvalósulását szolgálják az alábbiak:
- ANAMED Kft. munkatársai megbízható, gyakorlott szakemberek,
- tudatában vannak a minőségi követelmények fontosságának és a minőségirányítási rendszerben leírtakat napi munkájuk során következetesen alkalmazzák,
- minőségirányítási rendszer előírásainak betartását a minőségirányítási vezető és a szervezeti egységek vezetői közvetlenül felügyelik.
A Társaság a minőségcélok kitűzésével elkötelezi magát a folyamatok és a működési hatékonyság, valamint a minőségirányítási rendszer folyamatos tökéletesítése, fejlesztése iránt.
Az ANAMED Kft. rendszeresen gyűjti Ügyfelei észrevételeit, azok elégedettségére, illetve esetleges elégedetlenségükre vonatkozó információkat. Erről kapcsolatos adatkezelési tájékozatót ITT olvashatja.
Kiemelt szempontnak tekinti a szolgáltatásoknál a környezetvédelmet, törekszik a környezetet kímélő orvosi műszerek és fogyóanyagok, technológiák alkalmazására.
Az alkalmazott minőségirányítási rendszer biztosítja az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány előírásai szerinti működést, amely rendelkezéseinek betartatásáért a Társaság vezetői és munkatársai egyaránt felelősséget vállalnak.
Mind a tulajdonosok, mind a vezetők, mind a munkatársak elkötelezettek az alkalmazható követelmények teljesítése iránt és meggyőződésük, hogy a folyamatosan megfelelő minőségű, Ügyfélközpontú szolgáltatás hosszú távú befektetés, amely a piacon való maradás egyik legfontosabb alapkövetelménye.
Budapest, 2017. január 15.
Groó Géza
ügyvezető igazgató