Szervizünk a képviselt cégek kizárólagos szervizét látja el a betegek és a felhasználó szakmai stábok felé elkötelezetten - az ország egész területén. Minden képviselt cég esetében rendelkezünk a cég által megkövetelt javítási technológiával és az előírt bemérő eszközökkel. A szerviztevékenység a készülékek értékesítés után szükséges valamennyi tevékenységre kiterjed:
- Szervizszerződés keretében történő karbantartás
- Eseti hibák javítása helyszínen és a szakszervizben
- Tartozék ellátás
- Műszaki szaktanácsadás
- A 4/2009 EüM rendelet szerinti időszakos felülvizsgálat
A szerviztevékenységet a gyártó cégek által kiképzett, nagy tapasztalattal rendelkező szervizmérnökök látják el, a szükséges esetekben a gyártók napi szinten adott segítségével a háttérben.
A gyártók a szerviztevékenységet rendszeresen elvégzett helyszíni audittal ellenőrzik.
A szolgáltatás egészét a cégnél működő ISO 9001 minőségbiztosítási rendszerben végezzük - ez egyben garancia a folyamatok átláthatóságára és követhetőségére.
Minden készülékcsoport ellátásának fontos háttere a raktár. Cégünknél ez a készülékek meghatározó többsége vonatkozásában a készülék teljes javítási lehetőségét jelenti, azaz a készülékek minden egysége rendelkezésre áll.
Hasonlóan fontos a nem azonnal megoldható hibák esetében a cserekészülék program: számos típus áll rendelkezésre az azonnali segítségnyújtás érdekében - mindkét szerviz felületen.