JM Modern HikaShop - шаблон joomla Видео
SGS

Az Analitikai és Orvosi Műszerkereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság(továbbiakban: ANAMED Kft. vagy Társaság) fő feladatának tekinti, hogy az egészségügy magas szintű munkáját világszínvonalú készülékek forgalmazásával, és e készülékek biztonságos üzemeltetéséhez szükséges szervizháttér biztosításával segítse.

Az ANAMED Kft. folyamatosan javítja szolgáltatásainak minőségét, és igyekszik azokat a lehető legteljesebb mértékben a vevői elvárásokhoz igazítani. Az ANAMED Kft. ügyvezető az Ügyfelek fokozottabb elégedettségének elnyerése céljából biztosítja az ANAMED Kft. minőségirányítási rendszerének működését, és a tevékenységének minőségéért felelősséget vállal..

E célok elérése érdekében az alábbi főbb feladatokat tűzi ki:

  • Belső folyamatok hatékonyságának növelése, melyen keresztül a vevői igényekre rövidebb idő alatt pontosabb válaszokat lehet adni,
  • Ügyfélkör bővítése és a visszatérő Ügyfelek arányának növelése az alábbiak révén:

Ä  vevői elégedettség növelése,

Ä  vevői igények maximális teljesítése,

Ä  reklamációk arányának csökkentése.

  • Gazdasági mutatók javítása és a piaci részesedés növelése mellett a szolgáltatások minőségének emelése.

A fenti célok maradéktalan megvalósulását szolgálják az alábbiak:

  • ANAMED Kft. munkatársai megbízható, gyakorlott szakemberek,
  • tudatában vannak a minőségi követelmények fontosságának és a minőségirányítási rendszerben leírtakat napi munkájuk során következetesen alkalmazzák,
  • minőségirányítási rendszer előírásainak betartását a minőségirányítási vezető és a szervezeti egységek vezetői közvetlenül felügyelik.

A Társaság a minőségcélok kitűzésével elkötelezi magát a folyamatok és a működési hatékonyság, valamint a minőségirányítási rendszerfolyamatos tökéletesítése, fejlesztése iránt.

Kiemelt szempontnak tekinti a szolgáltatásoknál a környezetvédelmet, törekszik a környezetet kímélő orvosi műszerek és fogyóanyagok, technológiák alkalmazására.

Az alkalmazott minőségirányítási rendszer biztosítja az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány előírásai szerinti működést, amely rendelkezéseinek betartatásáért a Társaság vezetői és munkatársai egyaránt felelősséget vállalnak.

Mind a tulajdonosok, mind a vezetők, mind a munkatársak elkötelezettek az alkalmazható követelmények teljesítése iránt és meggyőződésük, hogy a folyamatosan megfelelő minőségű, Ügyfélközpontú szolgáltatás hosszú távú befektetés, amely a piacon való maradás egyik legfontosabb alapkövetelménye.

Budapest, 2017. január 15.

Groó Géza
ügyvezető igazgató

 

Tanusítvány letöltése