JM Modern HikaShop - шаблон joomla Видео

ANAMED Kft. (Analitikai és Orvosi Műszerkereskedelmi kft.)

Székhelye: 1144. Budapest, Kőszeg utca 29.

Cégjegyzékszám: 01-09-164933

Adószám: 10737956-2-42

Képviselő: Groó Géza ügyvezető igazgató

Telefon: (06-1) 220-9236

Fax: (06-1) 221-5531

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

  1. ÁSZF tárgya és tartalma

    • Az ANAMED Kft. az általa forgalmazott termékek vásárlását jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) mellett teljesíti. Az ÁSZF kiterjed egyrészről az ANAMED Kft.-re és a vevőre (továbbiakban: Vevő). Az ÁSZF szabályozza a Felek jogviszonyának általános feltételeit, a Felek jogait és kötelezettségeit.
    • Az ANAMED Kft. az ÁSZF alapján kötött kereskedelmi szerződésben arra vállal kötelezettséget, hogy a szerződésben meghatározott termék(ek)et a szerződésben rögzített határidőig a megrendelőnek (vevőnek) átadja, a megrendelő (vevő) pedig kötelezettséget vállal a termék átvételére és ellenértékének megfizetésére.
    • A jelen ÁSZF nem érvényes azon termékekre, amelyek a www.anamed.hu weboldal, online-ajánlatok rovatban kerülnek feltüntetésre. Az online-ajánlatokban feltüntetett termékekre az online-ajánlatok kereskedelmi feltételei vonatkoznak.
  2. A termék megrendelése, átadása és átvétele, üzembe helyezése

    • A megrendelő kizárólag írásban adhatja le a megrendelését az ANAMED Kft. által forgalmazott termék(ek)re. A megrendelés akkor fogadható el, ha tartalmazza legalább a következőket: a megrendelő pontos megnevezését és címét,intézmény illetve cégazonosítóit, valamint a megrendelt termék pontos megnevezését és mennyiségét.
    • A megrendelés akkor tekinthető az ANAMED Kft. által elfogadottnak, ha azt az ANAMED Kft. írásban visszaigazolta.
    • A megrendelt termékeket az ANAMED Kft a Vevő által meghatározott, Magyarországi telephelyre szállítja és adja át.
    • Az ANAMED Kft a forgalmazott termék(ek) Vevőnek történő átadásáról, átadás átvételi jegyzőkönyvet készít.
    • Az ANAMED Kft az általa forgalmazott termék(kek)et üzembe helyezi. Erről minden esetben az ANAMED Kft üzembe helyezési jegyzőkönyvet készít.
    • Az ANAMED Kft, az általa forgalmazott termékek kezelését a kezelőszemélyzetnek betanítja. A betanításról oktatási napló készül.
  3. Állami tulajdonú intézmények fizetési feltételei

    • Ha a Felek az eseti szerződésben másképp nem állapodnak meg, úgy a teljesítés idejét követő 15 napon belül a Vevő az ANAMED Kft. számlája alapján a vételárat átutalás útján, a szerződésben meghatározott pénznemben fizeti meg. Az átutalás költsége a Vevőt terheli.
  4. Nem állami tulajdonú, magán intézmények fizetési feltételei

    • Ha a Felek az eseti szerződésben másképp nem állapodnak meg a Vevő 50% előleg befizetésére köteles. A megrendelést az ANAMED Kft. akkor igazolja vissza, amennyiben az előleg befizetése megtörtént. Kiszállítás előtt a Vevő a megrendelt termék(ek) bruttó vételárának további 30%-t köteles megfizetnie. A vételár fennmaradó 20%-t a Vevő a teljesítés idejét követő 15 napon belül az ANAMED Kft. számlája alapján átutalás útján, a szerződésben meghatározott pénznemben fizeti meg. Az átutalás költsége a Vevőt terheli.
  5. Vis major

    • Szerződő felek megállapodnak abban, hogy vis major esetén (külső elháríthatatlan ok) az ANAMED Kft. nem tudja leszállítani a megrendelt árut, és a Vevő nem követelheti ennek leszállítását, viszont nem köteles díjfizetésre.
  6. Jótállás

    • A garanciális igényérvényesítés feltétele az alábbi dokumentumok megléte és az ANAMED kft-nek történő bemutatása:
      • a megfelelő és szakszerű üzembe helyezésről szóló jegyzőkönyv, valamint
      • a berendezés rendszeres karbantartását igazoló dokumentumok.
  7. Tulajdonjog fenntartása

    • A szerződésben szereplő termék(ek) az ANAMED Kft tulajdonát képezi a Vevővel szemben fennálló követelések teljesítéséig.

Forgalmazott termékeink gyártói